Thursday, January 20, 2011

SABAH-PART 4

bersambung kembali pada part 4..nak bercerita panjang pun xguna kalau pembaca-pembaca sekalian xalaminya sendiri...so akan ku pendekan cerita....ini adalah the last of the part...(banyak sebenarnya nak cerita)tapi "tukang karang" asyik bz dengan tugasan baru "download movie" so xleh nak buat apa daa...hee..berbalik pasal di sabah tuh...selepas jer shopping di pasar tuh kami pun pulang lah dengan membawa "souvenir" yang dibeli tadi...agak banyak lah jugak..tapi rasa-rasa cikit jer..hehe...belum lagi pergi satu pasar lagi.aku pun dah xingat apa name dia tapi aku ada jumpa orang kelantan kat situ.Sape orang kelantan kat sini?hehe...nak dijadikan cerita ada satu kedai ni aku pun xtau nak panggil apa..tapi yang aku ingat name peniaga tuh "pak lah pasir mas kelantan" ada pic dia nnt aku sertakan sekali mana lah tau si pembaca-pembaca disini orang kelantan yg nak travel ke sabah and xtau nak g kedai mana nak beli buahtangan...hehe...kat gerai paklah ni macam-macam ada...mutiara...and macam-macam ragam barang lagi aku xdapat nak sebut...maaf ya...aku pun sebenarnya xtau apa name benda alah tuh..hehe..lupakan jer..tyme tuh mmg mama akuh shopping habes...coz last day xsilap...(da luper dah) lepas jer beli barang-barang tuh balik lah ke hotel and kemas barang-barang untuk dibawa pulang...wah...dah sampai ke kemuncak cerita ya kali ni...hmm..akan ku kembali ke sabah...one day...one day...i promise...orang kata cuti-cuti dalam malaysia...wah...mayb banyak lagi tempat-tempat yang lebih menarik yang akuh xpergi memandangkan cuaca kat sabah asyik hujan tyme tuh..so xleh nak buat apa lah..ingtkan nak g naik boat g PULAU...tapi ramai yg kata bot tenggelam lah...itu yg buat mama aku takut..heee...lepas jer pack barang-barang ktorg pun turun lah ke lobby and tunggu van innova untuk ke KKIA...bye2 sabah....
(LAUTTTT)

(dekat pasar..kalau pergi sini banyak tailor)





(PASAR KERING)



HOTEL IMPERIAL

(DEKAT LOBBY)

P/S:"hargailah setiap detik-detik bersama keluarga kita...:-) pada yang ada anak-anak tuh bawalah mereka bercuti sekali sekala pada akhir tahun...luangkan masa bersama anak-anak dan wife...selamat ber-blog...

No comments:

Post a Comment