Saturday, January 8, 2011

PEMANDU.....

HAHA...surprise....apa motif aku buat tajuk diatas?hurmmm...sebenarnyer tiada pun...juz kadang-kadang rasa geram dengan sikap pemandu di malaysia ini...maaf la yer den sebut begitu(walau den pun sebanarnya begitu)haha...nak dijadika cerita panjang dan lebar dan tinggi dan dalam 7 kaki....ini dia...pada suatu hari...ceh...gurau-gurau...aku jalan-jalan di sekitar kepong..sajer test HONDA ceh...test drive agaknyer...haha...tengah-tengah khusyuk duk drive pandang lah cermin sisi...kelihatan sebuah HONDA juga....model S2000 (wow...skali tgk rare) xper juz tgk jer...dia pun follow jer blakang aku masa tu aku dilorong "slow lane" means ada 2 lane jer...aku di lorong paling slow la kira nyer..apa yang aku nak cerita dan menaikan kemarahan aku ni...erghhhh...geram gila akuh...bengang siot...sabar-sabar...mula-mula dia ikot jer blakang kereta...aku xtahu la apa motif dia buat macam tuh...mayb nak "game" kot...haha..sampai satu selekoh tajam...aku pun BRAKE sedikit coz aku dah nampak ada lorry rosak TERDAMPAR di tepi jalan...wah ayat...feeling beb...haha...lepas tuh aku pun tukar masuk "fast lane" dalam beberapa saat kemudian aku terdengar bunyi "open vtec" wah cukup lantang bunyi dia...dia memecut dari kiri kereta...TIBA-TIBA......PONNNNN! ambik kau! ada ke patot dia tiba-tiba nak masuk jalan aku coz depan dia ada keter tgah stuck coz jem...wah...melampau weh...agak-agak lah....dah nak berlanggar kot.....P/S:pelajaran kita kali ini walau nak masuk lane orang pown bagilah "salam hormat" dulu...mcm nak masuk rumah orang...free-free kena sumpah dengan aku tyme toh...kalau dah berdentum tyme tuh...mmg aku turun kasi "flying kick" haha...mcm bruce lee pulak....:P

No comments:

Post a Comment