Tuesday, January 11, 2011

3 tahun..

Bahagian Home


haha...bukan pasal ape pun..sajer nak remind pasal phone aku yg sudah tua...dah 3 tahun kau idup ya...bersyukur sgt-sgt xda problem setakat ni...kadang-kadang tuh memang hang bila bukak Garmin..same cm yg aku test dekat E72..memang hang bila nak tgk Maps..aper yg aku nak citer..UI dia memang menarik kalau saper-saper penah pakai...yelah da kater S60 5edition...E72 pulak xsilap aku S60 3th edition...kalau silap tolong betulkan k..ha...semalam malam bila tgh-tgh xboleh nak tidur aku pun belek-belek la phone...sambil dengar lagu walau sebelum tuh ada problem pada music library yg mana tyme aku nak add lagu bila "refresh" dia xadd lagu yg aku add tadi dalam library...tapi problem 2 dah pun aku figure...just google jer 5800 blog...nnt akan jumpa mcm-mcm sal 5800 kat situ...ha...apa yg aku nak ckp skang mmg aku gilakan nokia sebab dia "friendly user" kan?betul x?jagn tipulah saper xpenah pakai nokia...bg aku nokia adalah yg terbaik walaupun segala-segala brand tengah bersain dengan nokia...aku tetap fans nokia..haha...Please do leave a comment about this if u are fans nokia...hehe...sajer tarik
own voice for ovi maps
download voice yg telah siap ke ovi maps.
 perhatian...disini aku sertakan picture nokia 5800 aku...aper yang aku perasan lepas update tuh 52.0.007 phone jadi lebih stabil bila touch dia akan lebih respon..dan ada peningkatan dalam ovi maps dan ada satu lagi perisian yang baru aku cuba iaitu "own voice for ovi maps" makna kata korang boleh letak "guide voice" tyme korang drive dengan suara korang sendiri..hehe...lots of improvement nokia..well done...lepas jer aku buat semua suara-suara tuh download terus ker ovi maps...P/s:sebelum download atau guna application ni please pertimbangkan untuk guna wifi...coz file mayb besar..yeah..akhirnyer berjaya mendownload..(xlamer pun) dalam seminit dua...selesai mendowload try search ape-ape jer...(test search KLCC) apa yg aku lihat bangunan dia dalam bentuk 3D..hehe..."DIY" thank you sesiapa yang sudi membaca..please do leave comment...ramai yang aku dapat feedback from email yang bertanya pada aku "apa itu GPS"?Berguna ke pada kita?hehe...perlu buat tutorial pasal GPS in bahasa melayu supaya rmai faham kepentingan GPS dalam atau ketika kesusahan.ramai jugak yang ambil sambil lewa dengan mengatakan "alahai benda tuh bukan betul pun"...ini aper yang aku dapt feedback...P/S:kalau kau xsuka kenapa ko install...haha...gotcha!TQ readers...

No comments:

Post a Comment