Saturday, June 20, 2009

sukan paling aku suka dan cita-cita aku




aku adalah aku...dan aku nak jadi orang yang berguna pada bangsa agama dan masyarakat..aku mempunyai sukan yang aku suka iaitu bowling...paling2 aku suka..pada 29.4.2009 pertandingan diadakan oleh kolej aku iatu kolej komuniti cawangan klang..turut juga hadir pelajar2 dan pensyarah2 dari kolej komuniti kuala langat banting...aku dan kawankuh menaiki kereta ku pada 29.4.2009 ke banting superbowl..cukup seronok kerana dipilih oleh pihak kolej.kolej kuh memilih 10 pelajar untuk permainan bowling tersebut..aku rasa begitu seronok kerana ini bukan kali pertama aku bermain untuk permainan ini..tapi sudah banyak kali aku bermain..cuma semenjak aku masuk kolej ini aku xda masa untuk main bowling..yelah sibuk dengan assignment2 akuh yang agak banyak...aku dan rakan kuh ker ruangan mendaftar..tetapi dia nak 10 orang..xcukup dua orang untuk wakil2 kolej komuniti cawangan klang...mayb kolej kami agak baru dan pelajar nya sikit sahaja..sampaikan setiap pensyarah aku pun meghafal setiap nama2 pelajar2 nya..dan aku rasa boleh kira dengan jarilah pelajar2 kolej komuniti cawangan klang nih...ish2..erm..ish2..pada saper student lepasan spm tuh rajing2 lah click laman web KOLEJ KOMUNITI...xsusah pun..janji minat tuh ada untuk blajar..ceh recommand KOLEJ KOMUNITI lak..best jugak belajar kat situ...smpaikan surat amaran xdatang kelas pun sampai kerumah akuh...hehe..adoyaii..hmmm terus ker citer pasal bowling tadih..aku dan kawan2 kuh enjoy warm up..baling jelah bola bowling tuh ikot suker untuk panaskan "engine" atau "jentera" masing2..hehe..kta tengok siapa yang hebat..game dimulakan muler2 aku ingat nak sekadar men2 jer...tiber2 jadi serius lak..dengan balingan akuh yang penuh gaya..boom...bunyi bola bowlng terhentak ke lantai terus menuju ker pin2 dan berterabur lah pin2 tersebut maka puas lah hati ini kerana dapat manjatuhkan pin2 e2..ermm..inilah mata bg kumpulan akuh..tgklah yer pic2 tersebut...nama aku yang ketiga 2...63 mata ketika e2..e2 baru sikit..erm..cukuplah pasal bowling...pasal cita2 ku pula..cita2 akuh sebenarnya nak jadi seorg "racer" or "drifter" itulah cita2 aku..aku xtahulah dapat ker tidak aku capai cita2 akuh...erm..insyallah...capai jugak nanti...itu sahajalah aku boleh tulis..dah penat tgn ni menaip...:))

No comments:

Post a Comment