Sunday, April 10, 2011

LCD 5800 blank (first time kau buat hal)

yes mmg betul tajuk diatas.LCD aku ada probelm...tyme2 dapat gaji lah dia nak problem..pandai betul..hehe...muler2 mmg risau jugaklah..coz kena tekan kat bahagian atas screen baru clear dia punya blank tuh...so aku xdapet nak tahan lagi.xkan setiap kali nak baca sms and email kena tekan screen x?xbetul?xbest la cm 2..da memang lumrah lah phone touchscreen and phone slide coz lcd and ribbon dia mmg akan rosak...tggu masa jer...x 2 tahun 3 tahun..yer x yer?yg penting tgk lah pengguna 2 sendiri samada yg jenis lasak atau tidak.dapat kat akuh mmg lasak lah jawab nyer..hehehe...berbalik pasal phone aku tuh...aku g anta kedai...dorg charge RM175 ringgit sahaja...warranty 2 minggu...coz aku dah survey dalam mudah.com harga LCD sahaja RM100...mayb dia dah chrage rm75 hengget untuk upah pemasangan...xpelah..asalkan kau elok sudah..hehe...muler2 dengar member citer sampai Rm300++ tuh terkejut jugak...mmg aku terus beli baru kalau dah smpai LCD pun 300 keatas..betul x?hehe...

No comments:

Post a Comment