Saturday, November 13, 2010

13/11/2010-new updates

dah lamer aku tinggalkan blog nih...(agaknyer la)hm..ada saper2 tgk harry potter and the deathly hallows trailer?xsabar rasanyer menunggu citer tuh ditayangkan dipawagam...ha...tapi bukan tuh yg aku nak share kat cini...yang aku nak share ialah...aku ada gak cuber search dvdrip atau R5(means kualiti dia bawah dari dvd)kalau xdapat R5 dapat CAM(rakam jer yg salu jual kat pasar malam yg xda kualiti dari segi gambarnyer)apa yang aku kesan dari "pasaran gelap" atau a.k.a "PIRATE MARKET DOWNLOAD" ada yang dah keluar dvdrip untuk harry potter yang terbaru tuh..ha..yang aku pelik nya..mcm maner benda tuh boleh keluar sedangakn kat "pawagam" belum lagi disiarkan atau dipertonton kan?...hm..ada idea pasal ni?haha...renungkan mana sumber dorg dapat senang2?hehe...anyway apa yg aku perkatakn dan share ni xda kena mengena dengan maner2 pihak atau untuk mengaibkan sesetengah pihak...harap maklum...selamat berblog..hhee

No comments:

Post a Comment